Oczyszczalnia
Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej
dla zadania: Budowa oczyszczalni w Szerszeniach
i kanalizacji w Boratyńcu Ruskim,
Siemiatyczach- Stacji i Szerszeniach.
Numer ogłoszenia: 185032 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 28 60, faks 85 655 29 11. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej dla zadania: Budowa oczyszczalni w Szerszeniach i kanalizacji w Boratyńcu Ruskim, Siemiatyczach- Stacji i Szerszeniach.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej dla zadania pn. Budowa oczyszczalni w Szerszeniach i kanalizacji w Boratyńcu Ruskim, Siemiatyczach- Stacji i Szerszeniach.1. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Gminy Siemiatycze w Siemiatyczach (załącznik do SIWZ) obejmującej po 6 egz. projektu wykonawczego i projektu budowlanego na podstawie, którego można uzyskać pozwolenie na budowę 2. Do zakresu obowiązków ramach zamówienia publicznego Wykonawcy należy: - przygotowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do uzyskania wymaganych prawem decyzji administracyjnych oraz pozwolenia na budowę - wykonanie opisu robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych z podziałem na branże - wykonanie kosztorysów ślepych w sposób rzetelny z uwzględnieniem wszystkich robót składających się na wykonanie przedmiotu zamówienia - opracowanie kosztorysów inwestorskich wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, (Dz. U. z 2004 r, Nr 130, poz. 1389)- (aktualizowane na życzenie Zamawiającego do czasy rozstrzygnięcia - wyłonienia Wykonawcy na projektowane zadanie), przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przez które należy rozumieć opracowanie zawierającego zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych - cała dokumentacja w tym dokumentacja projektowa obejmująca wszystkie branże dla prowadzenia procedury przetargowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych w formie papierowej i elektronicznej w formacie ogólnodostępnym - PDF. - w trakcie trwania procedury przetargowej udzielania w sposób wyczerpujący zapytań i wątpliwości wynikających w trakcie postępowania. Za błędy w dokumentacji i kosztorysach odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się w trakcie robót budowlanych w ramach zamówienia publicznego do pełnienia nadzoru autorskiego. 3. W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej powinien dokonać oględzin terenu objętego projektem, by w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego pisemnych instrukcji i wyjaśnień. b) Przyjmuje się, że wykonawca upewnił się, co do prawidłowości i kompleksowości Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko, co może być konieczne dla właściwego opracowania dokumentacji projektowej oraz usunięcia usterek, oprócz takich, jakie wyraźnie zostały wyłączone umową z zakresu zobowiązań Projektanta. 4. Za wykonanie zamówienia publicznego uważa się doprowadzenie do uzyskania pozwolenia na budowę.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Parafowany wzór umowy Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg zał. Nr 1 III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w przypadku : a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres wartość Umowy) 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy tj. termin uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych termin ten zostaje wówczas przedłużony do czasu otrzymania w/w dokumentów. b) Wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń niezbędnych do realizacji zadania IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Gmina Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze - Sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze.
Odpowiedzi na pytania do SIWZ:
Odpowiedzi na pytania do SIWZ.pdf
Metryka strony