Zamówienie Nr 190965-2008 - Dobre drogi poprawą bezpieczeństwa na obszarze Gminy Siemiatycze przebudowa dróg gminnych: 109501B, 109492B, 109489B, 109484B, 109506B, 109505B, 109485B, w zakresie: Przebudowa dróg gminnych nr 109489B, 109505B, 109484B
Tytuł | Dobre drogi poprawą bezpieczeństwa na obszarze Gminy Siemiatycze przebudowa dróg gminnych: 109501B, 109492B, 109489B, 109484B, 109506B, 109505B, 109485B, w zakresie: Przebudowa dróg gminnych nr 109489B, 109505B, 109484B, 109506B w miejscowościach Krasewice Czerepy, Krasewice Jagiełki i Krasewice Stare o długości łącznej 3770 m |
---|---|
Numer | 1 |
Data wydania | 2008-08-14 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa: |
Wójt Gminy Siemiatycze |
Adres pocztowy: |
ul. Kościuszki 35 |
Miejscowość: | Kod pocztowy: | Województwo: |
Siemiatycze | 17-300 | podlaskie |
Telefon: | Fax: | |
085 6552860 | 085 6552911 |
Adres strony internetowej zamawiającego: |
www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/siemiatycze |
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: |
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Dobre drogi poprawą bezpieczeństwa na obszarze Gminy Siemiatycze przebudowa dróg gminnych: 109501B, 109492B, 109489B, 109484B, 109506B, 109505B, 109485B, w zakresie: Przebudowa dróg gminnych nr 109489B, 109505B, 109484B, 109506B w miejscowościach Krasewice Czerepy, Krasewice Jagiełki i Krasewice Stare o długości łącznej 3770 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane | ||
nie przysługuje odwołanie |
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dobre drogi poprawą bezpieczeństwa na obszarze Gminy Siemiatycze przebudowa dróg gminnych: 109501B, 109492B, 109489B, 109484B, 109506B, 109505B, 109485B, w zakresie: Przebudowa dróg gminnych nr 109489B, 109505B, 109484B, 109506B w miejscowościach Krasewice Czerepy, Krasewice Jagiełki i Krasewice Stare o długości łącznej 3770 m. - poprzez wykonanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie, oraz wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej na terenie Gminy Siemiatycze.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny | |
Glówny przedmiot | 45.23.31.20-6 |
Dodatkowe przedmioty |
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 10/11/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia Wadium w wysokości 13.000,00 ( słownie trzynaście tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, wypis z ewidencji działalności gospodarczej, lub KRS, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówień tj.: min. 3 referencje o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kierownik budowy powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Mieć dostęp do dysponowania środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót - oświadczenie5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)Ocen spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy , do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) - wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego wzoru) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/siemiatycze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Siemiatycze, ul. T. Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 05/09/2008 Godzina: 10:00
Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Siemiatycze, ul. T. Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze
IV.3.5) Termin związania ofertą:
Do: 05/10/2008
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Złożono wniosek o dotację do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego (RPOWP) na lata 2007-2013
Metryka strony