Szansa na lepsza przyszlosc
Siemiatycze: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowywania uczniów klas I-III szkół podstawowych w szkołach podstawowych w Gminie Siemiatycze – projekt Nr WND-POKL.09.01.02-20-493/10 „ Szansa na lepszą przyszłość „ .
Numer ogłoszenia: 19158 ; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemiatycze, Siemiatycze ul. Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze, powiat siemiatycki, woj. podlaskie, tel. 85 655 28 60 w. 41
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Nr WND-POKL.09.01.02-20-493/10 „ Szansa na lepszą przyszłość „.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Nr WND-POKL.09.01.02-20-493/10 „ Szansa na lepszą przyszłość „ .
Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Godziny realizacji zajęć w każdej szkole są ściśle związane z organizacją dowozu i odwozu uczniów – w programie biorą udział małe szkoły wiejskie gdzie dowożenie jest realizowane we własnym zakresie i autobusami kursowymi PKS i nie ma możliwości zmiany rozkładu ze względu na zajęcia dodatkowe.
Usługi będą realizowane w następujących szkołach:
Szkoła Podstawowa w Czartajewie:
Część Nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy:
Część 1.1.- grupa I uczniowie klasy I – w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny.
Część 1.2.- grupa II uczniowie klasy II – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny.
Część 1.3. - grupa III uczniowie klasy III – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny.
Część Nr 2 .Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy:
Część 2.1.- grupa I uczniowie klasy I – w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny.
Część 2.2.- grupa II uczniowie klasy II – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny.
Część 2.3. - grupa III uczniowie klasy III – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny.
Część Nr 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy – łącznie 210 godzin, po 70 godzin w każdym semestrze to jest w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów.
Część Nr 4.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy – łącznie 105 godzin po 35 godzin w każdym semestrze to jest II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Część Nr 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 35 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011.
Szkoła Podstawowa w Szerszeniach:
Część Nr 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 90 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, po 30 godzin w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Część Nr 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 90 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, po 30 godzin w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Część Nr 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy – łącznie 135 godzin, po 45 godzin w każdym semestrze to jest w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów.
Część Nr 9.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy – łącznie 90 godzin po 30 godzin w każdym semestrze to jest II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Część Nr 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze – 90 godzin w tym po 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 oraz w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Część Nr 11 – Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie informatyki i języka angielskiego.
Część 11.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie informatyki łącznie 60 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/20011 i 30 godzin w I semestrze roku szkolnego 2011/2012
Część 11.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego łącznie 60 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/20011 i 30 godzin w I semestrze roku szkolnego 2011/2012
Szkoła Podstawowa w Tołwinie:
Część Nr 12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy:
Część 12.1.- grupa I uczniowie klasy I – w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny.
Część 12.2.- grupa II uczniowie klasy II – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny.
Część 12.3. - grupa III uczniowie klasy III – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny.
Część Nr 13 .Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy:
Część 13.1.- grupa I uczniowie klasy I – w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny.
Część 13.2. - grupa II uczniowie klasy II – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny.
Część 13.3. - grupa III uczniowie klasy III – w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny
Część Nr 14. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy – 39 godzin w roku szkolnym 2010/2011. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów.
Część Nr 15.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy – łącznie 70 godzin po 35 godzin w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Część Nr 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze – łącznie 105 godzin to jest po 35 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 i w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Szkoła Podstawowa w Kłopotach Bujnach:
Część Nr 17 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 w tym:
Część 17.1. grupa I - 18 godzin.
Część 17.2. grupa II – 19 godzin.
Część Nr 18 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 w tym:
Część 18.1. grupa I - 18 godzin.
Część 18.2. grupa II – 19 godzin.
Część Nr 19. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy – łącznie 37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów.
Część Nr 20. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze – 37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
22.06.2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi:
a) Każdy wykonawca usługi powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, z trzyletnim doświadczeniem pedagogicznym.
b) Wykonawcy poszczególnych części muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:
Część 1.1, 1.2. 1.3, 6, 12.1, 12.2, 12.3, 17.1, 17.2 - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela nauczania zintegrowanego lub języka polskiego w szkole podstawowej.
Część 2.1, 2.2, 2.3, 7, 13.1, 13.2, 13.3, 18.1, 18.2 - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela nauczania zintegrowanego lub matematyki w szkole podstawowej
Część 3, 8, 14, 19 kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela logopedy w szkole podstawowej
Część 4, 9, 15 - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela wychowania fizycznego w szkole podstawowej lub studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjno kompensacyjnej lub kurs kwalifikacyjny w tym zakresie.
Część 5,10,16, 20 - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela przyrody w szkole podstawowej
Część 11.1. – kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela informatyki w szkole podstawowej
Część 11.2. – kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela języka angielskiego w szkole podstawowej
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferenta wymaganego wykształcenia , przygotowania pedagogicznego, stopnia awansu zawodowego oraz stażu pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem przez oferenta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne dla stron postanowienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 2)zmniejszenie liczby godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 3)zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, jest możliwe w przypadku zmiany godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy,
4)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy,
5)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy,
6)zmiany umowy, o których mowa w § 7 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach, 17-300 Siemiatycze, ul. Kościuszki 35 , pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach ul. Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze, pokój Nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowani projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony