Sposoby załatwiania spraw
Załatwianie spraw w Urzędzie Gminy
Tryb postępowania w sprawie załatwiania spraw w Urzędzie Gminy reguluje rozdział VII Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy § 23-28. Zarządzenie Wójta Gminy Siemiatycze Nr 7/07 z 24 stycznia 2007 r. z póź. zm.
Informacje o czasie przyjęć interesantów przez Wójta Gminy w sprawie składania wniosków zostały umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz w pomieszczeniach jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy oraz w BIP.
Załatwianie spraw w Referatach Urzędu Gminy Siemiatycze
1.) Referat Organizacyjny Spraw Obywatelskich
2.) Kierownik Referatu – Helena Raszkiewicz Sekretarz Gminy
3.) Zakres działania Referatu.
Szczegółowo reguluje rozdział V § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy , Zarządzenie Nr 7/07 Wójta Gminy Siemiatycze z 24.01.07 r.4.) Indywidualne sprawy z zakresu obsługi obywateli inspektor d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych Krystyna Zalewska
- dowody osobiste,
- zaświszczenia o zameldowaniu na pobyt stały i czasowy,
- dokonywanie czynności materialno-technicznych zameldowania i wymeldowania,
- udostępnianie informacji osobowych,
5.) Inspektor d/s wojskowych i OC
- rejestracja przedpoborowych
- przygotowanie do przeprowadzenia poboru
6.)Inspektor d/s kadrowych
- udostępnianie informacji publicznej z zakresu działania rady i jej organów,
- udostępnianie aktów prawa miejscowego
7.) Obsługa kancelarii Referent Elżbieta Radomska
- rejestracja wniosków i skarg obywateli,
- rejestracja i przyjmowanie interesantów przez Wójta Gminy
8.) Kierownik Referatu
- wydawanie decyzji w sprawach zameldowania z Urzędu w trybie decyzji administracyjnej,
- wymeldowanie z Urzędu w trybie decyzji administracyjnej
- decyzji o uchyleniu czynności materialno-technicznej polegającej na zameldowaniu lub wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego.
- wydawanie decyzji w sprawie uznania żołnierza lub poborowego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
9.) Sekretarz Gminy – Helena Raszkiewicz
- stwierdzanie własnoręczności podpisów osób w postępowaniu administracyjnym prowadzonym przed organami gminy,
- stwierdzanie własnoręczności podpisu na zeznaniach świadków w sprawie pracy w gospodarstwach rodziców lub teściów
- wydawanie zaświadczeń o braku dokumentów o pracy w gospodarstwie rolnym u rodziców lub teściów,
- potwierdzanie zgodności z oryginałem dokumentów urzędowych gminy,
- udostępnianie informacji publicznej udzielonej na wniosek w trybie art. 12 ustawy o dostępie do informacji,
- udzielanie informacji w zakresie funkcjonowania organów Urzędu Gminy itp.
Zarządzenie Nr 19/07 z 29.05.2007 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Siemiatycze
Metryka strony